SeiShi - Play By Forum ©
 
IndeksFAQSzukajRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Władców

Go down 
AutorWiadomość
NPC



Liczba Postów : 699

PisanieTemat: Techniki Władców   Nie 18 Lis 2012, 04:42

!Siła techniki zależy od jakości posta oraz otoczenia np: Tsunami będzie skuteczniejsze nad morzem niż na lądzie, a oplątanie w lesie!

WŁADCA WODY
Początkowe

Strumień
Opis: Strumień wody lecący na przeciwnika z dużą prędkością może zrobić nie małą krzywdę.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie*1.5 , Pobór many = DMG +20%
Użycie raz co dwie tury

Bąbelkowe Działo
Opis: Atak zmiękczający wszelkie twarde pancerze, zadając przy tym obrażenia. (Wygląd techniki dowolny)
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie*0.5 , Pobór many = DMG + 10% ( Dodatkowo następne obrażenia jakie przyjmie przeciwnik zostają zwiększone o 20% )
Czas trwania dwie tury
Użycie raz na walke


Ściana wody
Opis: Przed mistrzem pojawia się wodna ściana mogąca zatrzymać lecące pociski zatrzymać cios poprzez wchłonięcie siły uderzenia.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 40% Skupienia , Uniknięcie ataku fizycznego
Użycie raz na co trzy tury

Do zdobycia

Wysuszenie
Opis: Należy dotknąć przeciwnika by wyssać wodę z jego organizmu, można także nawilżyć organizm by kogoś uratować.
Wymagania: 50
Efekt: DMG = Siła*1.5 , Pobór many = DMG +30%
Użycie raz na trzy tury

Fala
Opis: Imponujący atak ze względu na siłę rażenia i moc, szczególnie niebezpieczny w wodnym środowisku. (Wygląd techniki dowolny)
Wymagania: 50 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Szybkość*2 , Pobór many = DMG +40%
Użycie raz na trzy tury

Tsunami
Opis: Potężny przypływ miążdżący wszystko na swej drodze mogący także utopić przeciwnika.
Wymagania: 80 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*2,5 , Pobór many = DMG + 60%
Użycie raz na walke

WŁADCA OGNIA
Początkowe

Pirokineza
Opis: Możliwość wytworzenia płomienia siłą woli, ilość zależy od skupienia i energii (jakość post innymi słowy).
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 30% Skupienia
Użycie raz co dwie tury

Ogniste kule
Opis: Przywołane z rąk lub ust, można nimi sterować, przez co są trudne do uniknięcia.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Szybkość*1.5 , Pobór many = DMG +20%
Użycie raz na trzy tury

Podpalenie
Opis: Za pomocą pstryknięcia palcami w miejscu, gdzie wpatruje się nasza postać następuje mały wybuch podpalając przedmioty wokoło.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie*1.5 , Pobór many = DMG +20%
Użycie raz co dwie tury

Do zdobycia

Poparzenie
Opis: Parne powietrze zmniejsza osłabia wroga, dodatkowo zadaje obrażenia.
Wymagania: 30 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*0.5 , Pobór many = DMG +10% ( Przeciwnik który został "poparzony" otrzymuje +50% DMG od następnej techniki władcy ognia )
Użycie raz co trzy tury

Spiralne płomienie
Opis: Niezwykle szybkie wirujące ogniste wstęgi mogą dotkliwie zaboleć przy bezpośrednim kontakcie ze skórą/futrem.
Wymagania: 50 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Szybkość + Skupienie, Pobór many = DMG +50%
Użycie raz ma walke

Pożar
Opis: Władca skupia swą moc by wszystko wokół niego zapłonęło. Niezwykle silna technika mogąca spopielić duży obszar terenu.
Wymagania: 80 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie*3 , Pobór many = DMG +60% ( Przeciwnik który napiszę pomysłowego posta jak gasi płomienie otrzymuje połowe obrażeń ).
Użycie raz na walke

WŁADCA POWIETRZA
Początkowe

Podmuch
Opis: Potężna i niewidzialna fala uderzeniowa, która odrzuca przeciwników na dalekie odległości.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Szybkość*1,5 , Pobór many = DMG +20% ( Dodatkowo przeciwnik zostaje odrzucony )
Użycie raz na dwie tury

Świst
Opis: Bardzo głośny dźwięk rozprężanego powietrza, ogłuszający wrogów.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 30% Skupienia ( +10% za każdego wroga )
Czas trwania jedna tura
Użycie raz na walke


Cztery Wiatry
Opis: Z czterech stron na przeciwnika napierają podmuchy wiatrów potrafiące zmiażdżyć kości.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*1.5 , Pobór many = DMG +20%
Użycie raz na trzy tury

Do zdobycia

Trąba powietrzna
Opis: Wielki wir powietrzny, którego destrukcyjną siłą najbardziej odczują wrogowie.
Wymagania: 30 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Szybkość*2 , Pobór many = DMG +40%
Użycie raz na trzy tury

Maelstorm
Opis: Potężna burza tworząca huragan i trzaskająca wokoło błyskawicami.
Wymagania: 50 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie + Szybkość , Pobór many = DMG +50% ( dodatkowo od jakości posta admin zdecyduje czy w kogoś uderzy błyskawica )
Użycie raz na walke

Odtlenienie
Opis: Wokół przeciwnika pojawia się bańka mydlana, z której odsysany jest tlen przez co ten się najnormalniej w świecie dusi.
Wymagania: 80 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Skupienie*2 , Pobór many = DMG +70%
Czas trwania 3 tury
Użycie raz na walke

WŁADCA ZIEMI
Początkowe

Oplątanie
Opis: Wszelakie korzenie, pędy i gałęzie drzew wysuwają się z ziemi unieruchamiając przeciwnika.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 25% Skupienia
Użycie raz co dwie tury
Czas trwania jeden post

Monolit
Opis: Podobny do telekinezy lecz działający tylko na skały.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*1.5 , Pobór many = DMG +20% ( W przypadku nie atakowania, tylko np zasłonięcia się przed atakiem, liczymy pobór 20% Skupienia )
Użycie raz co dwie tury

Pył Irysu
Opis: Dezorientuje przeciwnika, coś na wzór zasłony dymnej, może powodować reakcje alergiczne. (Wygląd techniki dowolny)
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 30% Skupienia
Użycie raz co dwie tury

Do zdobycia

Trzęsienie ziemi
Opis: Niszczycielska technika o dużym polu rażenia, gdy nieszczęśnik wpadnie do utworzonej szczeliny praktycznie nie ma szans.
Wymagania: 30 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*2 , Pobór many = DMG + 40%
Użycie raz na walke

Deszcz meteorytów
Opis: Potężny deszcz kamieni spadający z nieba na nieszczęśnika.
Wymagania: 50 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła + Skupienie , Pobór many = DMG + 50%
Użycie raz na walke

Kamienna Forteca
Opis: Dzięki tej technice przeciwnik zostaje zamknięty w wielkiej kwadratowej fortecy z mocnego kamienia.
Wymagania: 80 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 80% Skupienia
Czas trwania 2 tury
Użycie raz na walke
Powrót do góry Go down
http://seishipbf.forumpolish.com/t402-karta-postaci-shiyu-kurash
 
Techniki Władców
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
SeiShi :: Regulamin :: Techniki / Zaklęcia-
Skocz do: