Hybryda, funkcja walki i lvle
Pią 22 Lis 2013, 20:20
Planuję wprowadzić kolejną rasę zwaną HYBRYDĄ (pomysł Takishity) oto kilka wstępnych ustaleń.
Dozwolone hybrydy:
Upadły+Reszta ras (nie licząc Anioła)
Władca Żywiołu+Władca Żywiołu
Pół Zwierzę+reszta ras (-anioł)
Upadły Anioł+reszta ras (-anioł)
Wampir+reszta (-anioł)
Tsuinzu+reszta (-anioł i władca żywiołu)
Człowiek+reszta (-anioł)
Niedozwolone hybrydy:
Anioł+Upadły Anioł (Jest się albo złym, albo dobrym)
Anioł+reszta ras (Anioł, który dopuści się grzechu zostaje Upadłym, więc nie ma możliwości pozostawienia po sobie potomka)
Tsuinzu+Władca Żywiołu
na wstępie tak to będzie wyglądała.
Funkcja walki i lvl'e:
w toku
Dozwolone hybrydy:
Upadły+Reszta ras (nie licząc Anioła)
Władca Żywiołu+Władca Żywiołu
Pół Zwierzę+reszta ras (-anioł)
Upadły Anioł+reszta ras (-anioł)
Wampir+reszta (-anioł)
Tsuinzu+reszta (-anioł i władca żywiołu)
Człowiek+reszta (-anioł)
Niedozwolone hybrydy:
Anioł+Upadły Anioł (Jest się albo złym, albo dobrym)
Anioł+reszta ras (Anioł, który dopuści się grzechu zostaje Upadłym, więc nie ma możliwości pozostawienia po sobie potomka)
Tsuinzu+Władca Żywiołu
na wstępie tak to będzie wyglądała.
Funkcja walki i lvl'e:
w toku
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 13:27
Myślałem sporo nad tym i sądzę, że te hybrydy za dużo zabałaganią, ale myślałem nad czymś innym.
Rasy wszystkie normalnie, a władcy żywiołów bardziej jako klasy zrobić, ale nie można mieć klasy od samego początku.
Tzn. Ktoś wybrał człowieka i np. po 2 miesiącach (jeżeli fajnie taka osoba pisze) i spotyka jakiegoś NPC władcę, to ten uczy ją jak zostać władcą ognia.
lub np. ktoś wybiera od samego początku pół-zwierza i ktoś uczy go jak zostać władcą ziemi.
I przy takim rozwiązaniu ogólna rasa władca żywiołów. Od samego początku wybiera się swój żywioł np. ognia, a po jakimś czasie można douczyć się drugiego np. powietrza.
Teraz np. połączenia władców żywiołów (mogą korzystać z technik danych żywiołów, a poza tym takie osoby mogłyby tworzyć lub stworzyłoby się dla nich odpowiednie techniki fuzji 2 żywiołów):
ogień+powietrze = żywioł błyskawic
ogień+woda = niemożliwe (lub też żywioł mgły)
ogień+ziemia = żywioł lawy
powietrze+woda = żywioł lodu
powietrze+ziemia = niemożliwe (lub też żywioł piasku/kamienia)
woda+ziemia = żywioł błota.
Tak więc przedstawiam dwie kwestie:
1. Hybrydy zmiana. Brak hybryd, a zmiana władców żywiołów na klasy, gdzie każdy będzie mieć możliwość stać się władcą, ale po określonym czasie, po spotkaniu odpowiedniej postaci i przy spełnieniu pewnych warunków (odgrywanie postaci, udzielanie się, wypełnienie misji).
2. Władca żywiołów jako ogólna rasa, gdzie taki może mieć 2 żywioły, ale drugi też trzeba się douczyć, a znów po pewnym czasie i spełnieniu warunków opanować połączenie/fuzję dwóch żywiołów, co da nowe techniki.
Nawet jakby hybrydy miały nie przejść to można pomyśleć o kwestii drugiej, czyli większych możliwości kombinowania z żywiołami.
Dlaczego jednak nie dla hybryd?
Hybryda Człowiek+Wampir jest bezsensu, skoro człowiek może stać się wampirem przez ugryzienie. Skoro był człowiekiem to dlaczego nie może mieć wtedy technik obu ras.
Pół-zwierze+wampir? Czyli wampirozwierz? Myślę, że skoro ktoś jakoś stał się półzwierzakiem to jest odporny na jad/zarodki wampirów xD
Zapraszam do dyskusji na ten temat
Rasy wszystkie normalnie, a władcy żywiołów bardziej jako klasy zrobić, ale nie można mieć klasy od samego początku.
Tzn. Ktoś wybrał człowieka i np. po 2 miesiącach (jeżeli fajnie taka osoba pisze) i spotyka jakiegoś NPC władcę, to ten uczy ją jak zostać władcą ognia.
lub np. ktoś wybiera od samego początku pół-zwierza i ktoś uczy go jak zostać władcą ziemi.
I przy takim rozwiązaniu ogólna rasa władca żywiołów. Od samego początku wybiera się swój żywioł np. ognia, a po jakimś czasie można douczyć się drugiego np. powietrza.
Teraz np. połączenia władców żywiołów (mogą korzystać z technik danych żywiołów, a poza tym takie osoby mogłyby tworzyć lub stworzyłoby się dla nich odpowiednie techniki fuzji 2 żywiołów):
ogień+powietrze = żywioł błyskawic
ogień+woda = niemożliwe (lub też żywioł mgły)
ogień+ziemia = żywioł lawy
powietrze+woda = żywioł lodu
powietrze+ziemia = niemożliwe (lub też żywioł piasku/kamienia)
woda+ziemia = żywioł błota.
Tak więc przedstawiam dwie kwestie:
1. Hybrydy zmiana. Brak hybryd, a zmiana władców żywiołów na klasy, gdzie każdy będzie mieć możliwość stać się władcą, ale po określonym czasie, po spotkaniu odpowiedniej postaci i przy spełnieniu pewnych warunków (odgrywanie postaci, udzielanie się, wypełnienie misji).
2. Władca żywiołów jako ogólna rasa, gdzie taki może mieć 2 żywioły, ale drugi też trzeba się douczyć, a znów po pewnym czasie i spełnieniu warunków opanować połączenie/fuzję dwóch żywiołów, co da nowe techniki.
Nawet jakby hybrydy miały nie przejść to można pomyśleć o kwestii drugiej, czyli większych możliwości kombinowania z żywiołami.
Dlaczego jednak nie dla hybryd?
Hybryda Człowiek+Wampir jest bezsensu, skoro człowiek może stać się wampirem przez ugryzienie. Skoro był człowiekiem to dlaczego nie może mieć wtedy technik obu ras.
Pół-zwierze+wampir? Czyli wampirozwierz? Myślę, że skoro ktoś jakoś stał się półzwierzakiem to jest odporny na jad/zarodki wampirów xD
Zapraszam do dyskusji na ten temat
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 13:46
Tez się nad tym zastanawiałam i uważam, że, np. Stworzenie postaci potomka upadłych aniołów i demonów, byłoby bez sensu, ponieważ będzie to równoznaczne ze sprzeciwieniem się Najwyższemu, co pokazuje, że istota ta nie różniłaby się zbytnio od czysto krwistego demona lub upadłego. Chyba, że ktoś by się jednak uparł zrobić taką postać, choć i tak wtedy miałoby to znaczenie tylko w opisach w profilu i niczym więcej.
Co do władców żywiołów, mogło by być tak jak pisze Taki. Czyli można mieć dwie możliwości:
1. Urodzić się z "wymieszanymi" mocami żywiołów, np. woda + powietrze= moc lodu.
2. Być na początku jednego żywiołu, a potem nauczyć się innego.
A wampiry? Czytałam trochę o dhampirach i myślę, że to miałoby sens tylko w przypadku, gdyby ktoś miał ciekawy pomysł na historię postaci i granie nią. Na przykład niezgodę pomiędzy ludźmi i wampirami, zakończoną pościgiem za dzieckiem z nieprawego łoża, mieszańcem tych ras. Takie jest przynajmniej moje zdanie...
Swój wywód zakończę na pół-zwierzętach, bo i z ich hybrydami można by zrobić coś ciekawego. Otóż, są rasy zwierząt, które w przypadku czysto krwistych pół-zwierząt, nie dają zbyt wiele zabawy, co marnuje ich potencjał. Są to na przykład zwierzęta wodne, oraz niektóre lądowe. Mieszając więc je z ludźmi i innymi rasami, można dać im zupełnie nowe możliwości i mutacje, np. (sorki, że się powtarzam) Gdyby ktoś chciał zrobić syrenę, mógłby połączyć władcę wody z pół-zwierzęciem jakiejś ryby. Wiem, wiem, dość nieudolnie wygląda, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł, może dużo wprowadzić do fabuły...
Co do władców żywiołów, mogło by być tak jak pisze Taki. Czyli można mieć dwie możliwości:
1. Urodzić się z "wymieszanymi" mocami żywiołów, np. woda + powietrze= moc lodu.
2. Być na początku jednego żywiołu, a potem nauczyć się innego.
A wampiry? Czytałam trochę o dhampirach i myślę, że to miałoby sens tylko w przypadku, gdyby ktoś miał ciekawy pomysł na historię postaci i granie nią. Na przykład niezgodę pomiędzy ludźmi i wampirami, zakończoną pościgiem za dzieckiem z nieprawego łoża, mieszańcem tych ras. Takie jest przynajmniej moje zdanie...
Swój wywód zakończę na pół-zwierzętach, bo i z ich hybrydami można by zrobić coś ciekawego. Otóż, są rasy zwierząt, które w przypadku czysto krwistych pół-zwierząt, nie dają zbyt wiele zabawy, co marnuje ich potencjał. Są to na przykład zwierzęta wodne, oraz niektóre lądowe. Mieszając więc je z ludźmi i innymi rasami, można dać im zupełnie nowe możliwości i mutacje, np. (sorki, że się powtarzam) Gdyby ktoś chciał zrobić syrenę, mógłby połączyć władcę wody z pół-zwierzęciem jakiejś ryby. Wiem, wiem, dość nieudolnie wygląda, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł, może dużo wprowadzić do fabuły...
- GośćGość
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 13:49
Ja uważam, że i te hybrydy i fuzje władców powinny podchodzić pod postacie specjalne.
Hybrydy wrzucają za dużo bałaganu a fuzje władców są mocne.
Hybrydy wrzucają za dużo bałaganu a fuzje władców są mocne.
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 13:55
W sumie racja. Ale pół-zwierz + władca wody i ktoś gra czymś podobnym do syreny (Np. taki wygląd xD)
ale to jest to, co napisałem, czyli władcy żywiołów byłyby bardziej klasami.
Albo np. pół-zwierz władca ognia ->Taki jak tu przykładowo.
Ale demono-wampir? Dziwne wg mnie, ale jak kto woli
Is, fuzje władców to i tak po spełnieniu pewnych warunków, a co do tych fuzji to i tak myślałem o ograniczeniu technik. Skoro ktoś się decyduje na wymieszanie np. wody i powietrza to nie będzie mógł opanować najmocniejszych technik tych ras, ponieważ musi swoje umiejętności skupić na dwóch czynnikach zamiast jednym. A stworzenie nowego żywiołu np. lodu z połączenia wody i powietrza mogłoby dać maksymalnie 2 techniki lodowe. Coś w ten deseń.
ale to jest to, co napisałem, czyli władcy żywiołów byłyby bardziej klasami.
Albo np. pół-zwierz władca ognia ->Taki jak tu przykładowo.
Ale demono-wampir? Dziwne wg mnie, ale jak kto woli
Is, fuzje władców to i tak po spełnieniu pewnych warunków, a co do tych fuzji to i tak myślałem o ograniczeniu technik. Skoro ktoś się decyduje na wymieszanie np. wody i powietrza to nie będzie mógł opanować najmocniejszych technik tych ras, ponieważ musi swoje umiejętności skupić na dwóch czynnikach zamiast jednym. A stworzenie nowego żywiołu np. lodu z połączenia wody i powietrza mogłoby dać maksymalnie 2 techniki lodowe. Coś w ten deseń.
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 14:15
Takishita:
Doszukałeś się sensu w tym, co mi wcześniej przedstawiłeś. Twój pomysł mi się bardzo spodobał, ale mam pewne zastrzeżenia jednak.
Jednym z nich jest to...
Czyli
Dodałabym do człowieka rangi:
- Władca żywiołu (2 żywioły do nauki, a jeden już wrodzony)
- Mag (czyli to co ma aktualnie u siebie człowiek w technikach)
Choć tak na prawdę... po co tak knuć? ^ ^' Nie lepiej zostawić wszystko tak jak jest?
Lub po prostu dać dwa żywioły dla władców...
Doszukałeś się sensu w tym, co mi wcześniej przedstawiłeś. Twój pomysł mi się bardzo spodobał, ale mam pewne zastrzeżenia jednak.
Jednym z nich jest to...
Jeśliby miały wejść żywioły w postaci RANG, to bym zrobiła to inaczej. Jedynie człowiek mógłby nauczyć się żywiołu wody, ognia, powietrza i ziemi. Ktoś taki jak wampir, pół-zwierz, czy tsuinzu już nie. Dlaczego? To już lekka przesada, a to forum ma być, proste, miłe i przejrzyste. Główny nacisk stawiam na fabułę.lub np. ktoś wybiera od samego początku pół-zwierza i ktoś uczy go jak zostać władcą ziemi.
Czyli
Dodałabym do człowieka rangi:
- Władca żywiołu (2 żywioły do nauki, a jeden już wrodzony)
- Mag (czyli to co ma aktualnie u siebie człowiek w technikach)
Choć tak na prawdę... po co tak knuć? ^ ^' Nie lepiej zostawić wszystko tak jak jest?
Lub po prostu dać dwa żywioły dla władców...
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Nie 24 Lis 2013, 15:08
To lepiej żeby zostało jak jest, a władca jeżeli ma mieć drugi żywioł to maksymalnie 2 techniki drugiego żywiołu.
A co z połączeniami, czyli tak jakby trzeci podżywioł, dajmy na to błoto i zrobić 1 technikę dla każdego takiego?
A co z połączeniami, czyli tak jakby trzeci podżywioł, dajmy na to błoto i zrobić 1 technikę dla każdego takiego?
- GośćGość
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Sro 27 Lis 2013, 15:15
Ja bym zostawił jak jest a nie mącił. Było dobrze zawszę. Nie widzę twojego pomysłu Taki. Jak mówi Shiyu, forum ma być proste, itp.
Re: Hybryda, funkcja walki i lvle
Sro 27 Lis 2013, 15:22
Zamykam.
Hybrydy odpadają, a regulamin walk został zmieniony. Zapoznajcie się, proszę.
Hybrydy odpadają, a regulamin walk został zmieniony. Zapoznajcie się, proszę.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach