Techniki Eleny Krester
Czw 08 Mar 2012, 20:57
Techniki Grupy Władca Żywiołu
- FALA, od początku gry:
- Fala
Opis: Imponujący atak ze względu na siłę rażenia i moc, szczególnie niebezpieczny w wodnym środowisku. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: Dmg = Skupienie * 1,5
Wymagania: 6 lvl, 10 Skupienie.
Użycie: 2 razy na walkę co 3 tury
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 50%!
- ZIMNY STRUMIEŃ, 1.06.2012:
- Zimny strumień
Opis: Z siłą wodospadu oraz z dużą dokładnością uderza przeciwnika. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: DMG = Siła * 2
Wymagania: 10 lvl, 25 skupienie.
Użycie: raz na walkę.
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 50%!
Techniki Wspólne:
- WYCZUWANIE, I poziom - 20.07.2012:
- 1. Wyczuwanie
Opis: Dzięki temu nasza postać jest w stanie stwierdzić za pomocą jedynie swoich zmysłów gdzie znajduje się dana osoba. Ponadto, możemy także określić z jakiej rasy pochodzi. W rozwiniętym stadium tego zaklęcia możemy ukryć swoją manę.
Poziom I
Efekt: Wyczuwanie rodzaju i ilości many.
Wymagania: 4 lvl, 10 Skupienie
Użycie: Ile się chce, kiedy się chce.
- ZDROWA KREW (SANUN SANGUINEM), 27.08.2012:
- 3. Sanun Sanguinem (Zdrowa Krew)
Opis: Zwiększenie sił witalnych kosztem sił mentalnych.
Efekt: Regeneracja do połowy utraconych HP; koszt: 1HP=2MP
Wymagania: 3 lvl, 10 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 4 tury
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach