Techniki Maru
Nie 15 Lip 2012, 13:51
TECHNIKI GRUPY PÓŁ-ZWIERZ
- PRZYWOŁANIE, od początku gry:
- Przywołanie
Opis: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie przywołać stado zwierząt, które jest mu posłuszne. (Zależy z jakiej połówki zwierzęcia się składa. Jeśli kota - przywołuje koty, jeśli lwa - lwy.)
Efekt: Przez dwie tury zwierzęta są nam posłuszne. Dzięki temu mamy dodatkowo *1,2 do każdego ataku.
Pobór: -25 PE
Wymagania: 3 lvl.
Użycie: Raz na turę
- UGRYZIENIE, 02.08.2012:
- Ugryzienie
Opis: Proste, zwykłe banalne ugryzienie ostrymi zębiskami.
Efekt: Atak*1.1=DMG
Pobór: -10 MP
Wymagania: 2 lvl, 5 siły.
Użycie: 3 razy na walkę co 2 tury
TECHNIKI/ZAKLĘCIA WSPÓLNE
- WYCZUWANIE, I poziom - 20.07.2012:
- 1. Wyczuwanie
Opis: Dzięki temu nasza postać jest w stanie stwierdzić za pomocą jedynie swoich zmysłów gdzie znajduje się dana osoba. Ponadto, możemy także określić z jakiej rasy pochodzi. W rozwiniętym stadium tego zaklęcia możemy ukryć swoją manę.
Poziom I
Efekt: Wyczuwanie rodzaju i ilości many.
Wymagania: 4 lvl, 10 Skupienie
Użycie: Ile się chce, kiedy się chce.
- SACRATAM, 20.08.2012:
- 1. Sacratam (Nietykalność)
Opis: Użytkownik przez jedną turę nie może być zraniony techniką/zaklęciem.
Efekt: Uniknięcie techniki/zaklęcia; koszt: 0,25*MP
Wymagania: 4 lvl, 15 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 2 tury
- ZDROWA KREW (SANUN SANGUINEM), 27.08.2012:
- 3. Sanun Sanguinem (Zdrowa Krew)
Opis: Zwiększenie sił witalnych kosztem sił mentalnych.
Efekt: Regeneracja do połowy utraconych HP; koszt: 1HP=2MP
Wymagania: 3 lvl, 10 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 4 tury
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach