Techniki Pół-Zwierzów
Nie 18 Lis 2012, 18:52
PÓŁ-ZWIERZE
Początkowe
Początkowe
Ugryzienie/Zadrapanie
Opis: proste, zwykłe banalne ugryzienie ostrymi zębiskami lub uderzenie szponami zadające ból przeciwnikowi dzięki skoncentrowanej energii.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: DMG = Siła*1.5 , Pobór many = DMG +20%
Użycie raz co dwie tury
Przywołanie
Opis: Postać przywołuje na pomoc zwierzęta z którymi jest związana genetycznie. Potężniejsi potrają wzywać całe stada lub silniejsze wersje swoich zwierzęcych odpowiedników.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: Pobór many = 25% Skupienia
Czas trwania 3 tury
Użycie raz na walke
Zwierzęca Siła
Opis: Dzięki skoncentrowaniu się nasza postać staje się silniejsza w ataku.
Wymagania: 15 Punktów Treningowych
Efekt: +20% DMG , Pobór many = 15% Skupienia za każdy atak
Czas trwania 2 tury
Użycie raz co trzy tury
Do zdobycia
Instynkt łowcy
Opis: Zwierzęce instynkty pobudzają się, postać staje się szybsza dzięki czemu może uniknąć ataku.
Wymagania: 30 Punktów Treningowych
Efekt: +25% Szybkości , Pobór many = Szybkość*2
Czas trwania jedna tura
Użycie raz co dwie tury
Szał Bestii
Opis: Nasz bohater dostaje prawdziwego szału, zwierzęca część przejmuje pełną kontrolę przez co jesteśmy silniejsi, szybsi i niestety nie mamy mózgu by rozróżnić kogo atakujemy.
Wymagania: 50 Punktów Treningowych
Efekt: +30 do siły, +30 do szybkości, +30 do punktórw życia, Pobór many = 70% Skupienia
Czas trwania 3 tury
Użycie raz na walke
!Wszystkie poczynania muszą być uzgodnione z adminem!
Bestia w ludzkiej skórze
Opis: Polega na całkowitym przejęciu kontroli nad swoim zwierzęcym ja i wykorzystaniu maksymalnego potencjału. Siła, wytrzymałość, szybkość wszystko ulega zwiększeniu, lecz ludzki umysł panuje w pełni nad umysłem i ciałem.
Wymagania: 80 Punktów Treningowych
Efekt: +20 do wszystkich statystyk , Pobór many = 50% Skupienia
Czas trwania 5 tur
Użycie raz na walke
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach