Techniki Pół-Zwierzów
Nie 12 Lut 2012, 13:49
PÓŁ-ZWIERZE
Przywołanie
Opis: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie przywołać stado zwierząt, które jest mu posłuszne. (Zależy z jakiej połówki zwierzęcia się składa. Jeśli kota - przywołuje koty, jeśli lwa - lwy.)
Efekt: Przez dwie tury zwierzęta są nam posłuszne. Dzięki temu mamy dodatkowo *1,2 do każdego ataku.
Pobór: -25 PE
Wymagania: 3 lvl.
Użycie: Raz na turę
Ugryzienie
Opis: Proste, zwykłe banalne ugryzienie ostrymi zębiskami.
Efekt: Atak*1.1=DMG
Pobór: -10 MP
Wymagania: 2 lvl, 5 siły.
Użycie: 3 razy na walkę co 2 tury
Atak Szponu
Opis: Paznokcie pół-zwierza zaczynają rosnąć zamieniając się w prawdziwe szpony, którymi atakuje przeciwnika.
Efekt: +15% do DMG
Pobór: -15% MP
Wymagania: 10 lvl, 25 siły
Użycie: 2 razy w walce co 2 tury.
Zwierzęcy Instynkt
Opis: Zwierzęce instynkty pobudzają się, postać staje się szybsza dzięki czemu może uniknąć ataku.
Efekt: Unik poprzedniego ataku przeciwnika
Pobór: -50 MP
Wymagania: 5 lvl, 10 szybkości.
Użycie: Raz w walce.
Szał Bestii
Opis: Nasz bohater dostaje prawdziwego szału, zwierzęca część przejmuje pełną kontrolę przez co jesteśmy silniejsi, szybsi i niestety nie mamy mózgu by rozróżnić kogo atakujemy.
Efekt: Nasz atak jest silniejszy o 50% na 2 tury
Pobór: -10% MP za każdą turę.
Wymagania: 25 lvl.
Użycie: 1 raz w walce
Przemiana
Opis: Nasza postać jest w stanie przemienić się w zwierze, ale tylko takie, z której połówki pochodzi.
Efekt: Zamiana w zwierzę na nielimitowany czas.
Pobór: Brak
Wymagania: 1 lvl.
Tą technikę zna już z początku każdy pół-zwierz!
MOŻNA UCZYĆ SIĘ MAKSYMALNIE JEDNEJ MODLITWY/ZAKLĘCIA/TECHNIKI NA TYDZIEŃ!!
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach