Techniki Upadłych
Nie 18 Lis 2012, 19:45
UPADŁE ANIOŁY
Początkowe
Początkowe
Mroczna wstęga
Opis: Upadły wytwarza bicz stworzony z czystej ciemności którym może smagać wrogów.
Wymagania: 15 Punktów Nauki
Efekt: DMG = Siła*1.5 , Pobór Many = DMG + 20%
Użycie raz co dwie tury
Koszmar na Jawie
Opis: Upadły usypia przeciwnika i wpaja mu do sennego świata koszmary, z którymi musi się zmagać.
Wymagania: 15 Punktów Nauki
Efekt: DMG = Skupienie*1.5 , Pobór Many = DMG + 50%
Użycie raz na walke
Trwa 2 tury
Krwawy strumień
Opis: Anioł używa własnej krwi by uderzyć we wroga czymś na kształt krwawej lancy.
Wymagania: 15 Punktów Nauki
Efekt: DMG = Siła*2 , Pobór Many = DMG +20% , Pobór Życia = 5% obecnego zdrowia.
Użycie raz na 3 tury
Do zdobycia
Inwersja
Opis: Upadły sprawia, że przeciwnik staje się zły. Charakter ulega całkowitej zmianie. Lecz gdy przeciwnik chciał nam zrobić krzywdę, dalej będzie chciał to zrobić. Podobnie dzieje się gdy rzucamy czar na złych ludzi. Stają się jeszcze gorsi.
Wymagania: 30 Punktów Nauki
Efekt: Pobór Many = -40% skupienia
Użycie raz na walkę
Czas trwania 3 posty
Promień Bólu
Opis: Promień wystrzelony z oczu Czarnoskrzydłego, omijający cielesną powłokę i raniący bezpośrednio duszę.
Wymagania: 50 Punktów Nauki
Efekt: DMG = Skupienie*2 , Pobór Many = DMG + 50%
Użycie raz co trzy tury
Cieniste Skrzydło
Opis: Upadły Rozpościera skrzydła i strzela czarną kulą, która wypełniona jest smutkiem, żalem i tego typu uczuciami, przez co ofiara obrywa fizycznie, jak i psychicznie
Wymagania: 80 Punktów Nauki
Efekt: DMG = Szybkość + Skupienie*2 , Pobór Many = DMG + 50%
Użycie raz na walke
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach