Techniki Wampirów
Nie 12 Lut 2012, 13:48
WAMPIRY
Wyssanie życia
Opis: Wojownik dosłownie wysysa życie z przeciwnika, lecząc się. Forma dowolna, od prostego dotyku, po picie krwi.
Efekt: 4DMG=+1HP, -5MP Do 100%HP, bądź maksymalnie 50HP dodane.
Wymagania: 3lvl, 6 Skupienie
Użycie: 3 razy na walkę, co 3 tury
Telekineza
Opis: Za pomocą siły woli, Wampir potrafi przesuwać przedmioty, podnosić je lub ciskać w przeciwnika.
Efekt: DMG=1.2xSkupienie, koszt=DMG+15MP
Wymagania: 5lvl, 8 Skupienie
Użycie: 3 razy na walkę, co 4 tury
Nocny Rajd
Opis: Krwiopijca potrafi zesłać na przeciwników olbrzymią armię nietoperzy, które sieją spustoszenie.
Efekt: DMG na wszystkich wokół=2xSkupienie, Koszt=2xDMG na pojedynczą osobę
Wymagania: 7lvl, 15 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 5 tur
Forma Bojowa
Opis: Krwiopijca skupia całą swą moc, by przeistoczyć się w potężną bestię. Jest to jednak ryzykowny ruch, mogący wyczerpać, a nawet zabić używającego.
Efekt: Statystyki*2, -250HP/tura
Wymagania: 25lvl
Użycie: Raz w walce
Armia Ciemności
Opis: Tylko potężne wampiry posiadły moc nekromancji. Ta umiejętność pozwala podnieść z ziemi martwych i uczynić ich swoimi żołnierzami. Od NPC zależy, ile ich będzie i kto to będzie, a co za tym idzie, jaki będzie koszt.
Efekt: Ogólnie to stworzenie armii nieumarłych, ale szczegóły określa NPC
Wymagania: 35lvl
Użycie: Raz w walce.
MOŻNA UCZYĆ SIĘ MAKSYMALNIE JEDNEJ MODLITWY/ZAKLĘCIA/TECHNIKI NA TYDZIEŃ!!
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach