Techniki AnaBell Assassi
Pią 02 Mar 2012, 18:37
Techniki Grupy Anioł
- OŚWIECENIE, 15.03.2012:
- Oświecenie
Opis: Wokół naszej postaci pojawia się jasna aura, która sprawia, że postać jest szybsza.
Efekt: +10 do Zręczności na 3 tury
Pobór: -25 MP
Wymagania: 2 lvl
Użycie: 2 razy w walce co 5 tur.
- NIEBIAŃSKIE ŁAŃCUCHY, 1.06.2012:
- Niebiańskie Łańcuchy
Opis: Coś w rodzaju bicza. Przeciwnik dostaje potężne baty dzięki łańcuchom.
Efekt: Atak Normalny*1,3 / Nie działa na atak szybki, potężny.
Pobór: -10% EP
Wymagania: lvl 7.
Użycie: 2 razy na walkę w dowolnych turach.
- NIEMATERIALNOŚĆ, 20.08.2012:
- Niematerialność
Opis: Dzięki temu nasza postać staje się w połowie niematerialna, przez co przeciwnik nie jest w stanie nas uderzyć, lecz my jego tak.
Efekt: Przeciwnik traci jedną turę.
Pobór: -45 EP
Wymagania: 10 lvl, 20 Skupienie.
Użycie: 2 razy co 3 tury
Techniki Wspólne:
- SACRATAM, od początku gry:
- Sacratam (Nietykalność)
Opis: Użytkownik przez jedną turę nie może być zraniony techniką/zaklęciem.
Efekt: Uniknięcie techniki/zaklęcia; koszt: 0,25*MP
Wymagania: 4 lvl, 15 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 2 tury
- SANUN SANGUINEM (Zdrowa Krew), 10.03.2012:
- Sanun Sanguinem (Zdrowa Krew)
Opis: Zwiększenie sił witalnych kosztem sił mentalnych.
Efekt: Regeneracja do połowy utraconych HP; koszt: 1HP=2MP
Wymagania: 3 lvl, 10 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 4 tury
- LAMINA CALEUM (Ostrze Niebios), 23.03.2012:
- Lamina Caleum (Ostrze Niebios)
Opis: Wojownik uderza pięścią w ziemię, wymawiając te słowa, a w przeciwnika z góry sieka potężny piorun.
Efekt: DMG=1.1*Skupienie+0.5*Siła; koszt: DMG + 100 MP
Wymagania: 5 lvl, 12 Skupienie
Użycie: 2 razy na walkę, co 6 tury
- AMICA VIRES (Przyjacielskie Moce), 30.03.2012:
- Amica Vires (Przyjacielskie Moce)
Opis: Zarówno uleczenie sił witalnych jak i mentalnych dowolnej innej postaci.
Efekt: Regeneracja do połowy HP lub MP innej osoby; koszt: 1MP=3HP lub 1HP=3MP
Wymagania: 4 lvl, 15 Skupienie
Użycie: Raz w walce HP i raz w walce MP
- TEMPUS SLOWDOWN (Obrona), 09.04.2012:
- Tempus Slowdown
Opis: Spowolnienie czasu, umożliwiający pewny unik.
Efekt: Darmowy Unik
Wymagania: 7 lvl, 26 Skupienie
Użycie: Raz w walce
- TEMPUS SLOWDOWN (Atak), 17.04.2012:
- 1. Tempus Slowdown
Opis: Spowolnienie czasu, umożliwiające zaatakowanie dwa razy.
Efekt: Podwójny atak
Wymagania: 7 lvl, 26 Skupienie
Użycie: Raz na walkę
- WYCZUWANIE, 29.04.2012:
- 1. Wyczuwanie
Opis: Dzięki temu nasza postać jest w stanie stwierdzić za pomocą jedynie swoich zmysłów gdzie znajduje się dana osoba. Ponadto, możemy także określić z jakiej rasy pochodzi. W rozwiniętym stadium tego zaklęcia możemy ukryć swoją manę.
Poziom I
Efekt: Wyczuwanie rodzaju i ilości many.
Wymagania: 4 lvl, 10 Skupienie
Użycie: Ile się chce, kiedy się chce.
- INDUSTRIA SPERA, 2012.05.14:
- 2. Industria Spera
Opis: Oldskulowa, ale ciągle na topie, kula energii.
Efekt: DMG=0.9*Skupienie*(ilość kul), max 4, koszt: DMG + 2 MP*(kula energii)
Wymagania: 1 lvl, 3 Skupienie
Użycie: 4 razy na walkę, co 2 tury
Techniki Własne:
- GWIAZDA PÓŁNOCY, 09.06.2012:
- Gwiazda północy:
Opis: Wokół czarującego pojawia się biały pentagram. Każde jedno ramię, może złapać jedną osobę i unieruchomić ją na pewien czas - tak żeby się uspokoiła.
Efekt: Atakowany (max. 5) zapomina opisaną w dwóch poprzednich postach swoją historię [czyli tak jakby dwa ostatnie posty atakowanego po prostu dla niego zniknęły]; koszt: 1/4MP
Wymagania: lvl 13, 30 Skupienia
Użycie: raz w walce, fabularnie raz na dzień Seishi (co ok 72h)
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach