Techniki Władców
Nie 12 Lut 2012, 13:51
WŁADCA WODY
Bąbelkowe Działo
Opis: Atak zmiękczający wszelkie twarde pancerze, zadając przy tym obrażenia. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: Atak jest skuteczniejszy na trzy tury o 20%. (Nie działa na lawę, wiatr, lód.) + 10 dmg, jednorazowo.
Wymagania: 3 lvl.
Użycie: raz na walkę.
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 50%!
Fala
Opis: Imponujący atak ze względu na siłę rażenia i moc, szczególnie niebezpieczny w wodnym środowisku. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: Dmg = Skupienie * 1,5
Wymagania: 6 lvl, 10 Skupienie.
Użycie: 2 razy na walkę co 3 tury
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 50%!
Zimny strumień
Opis: Z siłą wodospadu oraz z dużą dokładnością uderza przeciwnika. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: DMG = Siła * 2
Wymagania: 10 lvl, 25 skupienie.
Użycie: raz na walkę.
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 50%!
WŁADCA OGNIA
Fala gorąca/Żar
Opis: Parne powietrze zmniejsza wytrzymałość wroga, dodatkowo zadaje obrażenia.
Efekt: DMG=1.3*Skupienie, Koszt=DMG+10MP
Wymagania: 4 lvl.
Użycie: 3 razy w walce co 2 tury.
!Przy walce z Ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Spiralne płomienie
Opis: Wirujące ogniste wstęgi mogą dotkliwie zaboleć przy bezpośrednim kontakcie ze skórą/futrem.
Efekt: 1,5*siła ataku=DMG, Koszt=DMG+15MP
Wymagania: 8 lvl, 20 SKupienie
Użycie: 2 razy w walce co 4 tury
!Przy walce z Ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Ogniste kule
Opis: Przywołane z rąk lub ust, można nimi sterować, przez co są trudne do uniknięcia.
Efekt:DMG=Skupienie*1,8 Koszt=DMG+17MP
Wymagania: 15 lvl, 55 skupienie.
Użycie: 2 razy w walce do 4 tury.
!Przy walce z Ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
WŁADCA POWIETRZA
Huragan
Opis: Wielki wir powietrzny, którego destrukcyjną siłą najbardziej odczują wrogowie.
Efekt: DMG=1,2*Skupienie/tura, max 5 tur, koszt=DMG+50MP
Wymagania: 10lvl, 40 Skupienia
Użycie: Raz w walce
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 25%!
Świst
Opis: Bardzo głośny dźwięk, ogłuszający wrogów.
Efekt: DMG=1,2*Skupienie, przeciwnik traci 2 tury, koszt=DMG*3
Wymagania: 6lvl, 40 Skupienie
Użycie: 4 razy w walce, co 4 tury
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 25%!
Fala Podmuchu
Opis: Potężna i niewidzialna fala uderzeniowa, która odrzuca przeciwników na dalekie odległości
Efekt: Unik ataku fizycznego.
Wymagania: 5lvl, 30 Skupienie
Użycie: 2 razy w walce, co 3 tury
!Przy walce z Ogniem atak skuteczniejszy o 25%!
WŁADCA ZIEMI
Trzęsienie ziemi
Opis: Niszczycielska technika o dużym polu rażenia, gdy nieszczęśnik wpadnie do utworzonej szczeliny praktycznie nie ma szans.
Efekt:DMG=Skupienie*1,1 w każdego obecnego, który nie potrafi latać. Koszt=DMG+50MP*Ilość osób obrywających, od kaprysu NPC zależy, czy jakiś nieszczęśnik wpadnie w przepaść.
Wymagania:5lvl, 35 Skupienie
Użycie: 2 razy w walce co 3 tury.
!Przy walce z Wodą atak skuteczniejszy o 50%!
Pył Irysu
Opis: Dezorientuje przeciwnika, może powodować reakcje alergiczne. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: +1 Dodatkowy atak w następnej turze/przeciwnik traci możliwość ataku na jedną turę. Koszt: -20 MP
Wymagania: 3 lvl, 15 skupienie
Użycie: 1 raz na walkę.
!Przy walce z Wodą atak skuteczniejszy! (Zadaje dodatkowo 10 dmg)
Deszcz meteorytów/kamieni
Opis: Przyzwanie swojego żywiołu w tych okolicznościach zasypuje rywala gradem kamieni trudnych do uniknięcia.
Efekt: DMG= Skupienie*1.4 / Koszt: DMG=MP
Wymagania: 10 lvl.
Użycie: raz w walce
!Przy walce z Wodą atak skuteczniejszy o 50%!
WŁADCA LAWY
Topienie ciał stałych
Opis: Z ogromną temperaturą jest w stanie nawet odkształcić ciało nieszczęśnika.
Efekt: DMG = Siła * 1,2
Wymagania: 2 lvl
Użycie: Raz na 3 tury walki.
!Przy walce z wodą, powietrzem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Ściana lawy
Opis: Gorąca maź unieruchamia wroga. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: Przez 2 tury przeciwnik nie może wykonać ataku.
Wymagania: 5 lvl, 15 skupienie
Użycie: Raz na walkę
!Przy walce z wodą, powietrzem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Batolit
Opis: Jest to działo wypluwające bazaltowe i magmowe kule ze szwajcarską precyzją. (Wygląd techniki dowolny)
Efekt: DMG = Siła + Skupienie
Wymagania: 9 lvl
Użycie: 2 razy na walkę, co 3 tury
!Przy walce z wodą, powietrzem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
WŁADCA LODU
Zamrażanie
Opis: Unieruchamia dowolną część ciała przeciwnika przez jedną turę, powodując silne odmrożenie.
Efekt: Przez jedną turę przeciwnik nie ma możliwości ruchu + DMG = Skupienie
Wymagania: 2 lvl.
Użycie: 3 razy co 3 tury.
!Przy walce z wodą, ogniem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Zamieć śnieżna
Opis: Atak nastawiony na szeroki zasięg, ogranicza widoczność przeciwnika, dzięki temu cios nie chybia.
Efekt: Przeciwnik atakuje 1/2 mocy. Atak szybki = Skuteczniejszy o 25%
Wymagania: 5 lvl, 15 skupienie
Użycie: 2 razy na walkę co 3 tury.
!Przy walce z wodą, ogniem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
Lodowe kolce/Sople lodu
Opis: Ostre szpikulce będące w stanie nawet przebić ciało rywala.
Efekt: DMG = Skupienie * 1.7
Wymagania: 9 lvl.
Użycie: 2 razy na walkę.
!Przy walce z wodą, ogniem, ziemią atak skuteczniejszy o 50%!
FUZJE
Pustynna burza
Opis: Jedno ziarenko piasku pomrożone przez triliony miotane z zawrotną prędkością daje powody do obaw.
Efekt:
Wymagania: Ziemia + Powietrze
Użycie:
Cyklon
Opis: Nikt nie chciałby znaleźć się w samym centrum cyklonu, tam obrażenia są największe.
Efekt:
Wymagania: Woda + Powietrze
Użycie:
Lawina błotna
Opis: Olbrzymi zwał błota potrafi nie tylko unieruchomić, lecz także solidnie przygnieść rywala do ziemi.
Efekt:
Wymagania: Ziemia + Woda
Użycie:
Pożar
Opis: Potężna ściana ognia spopielająca doszczętnie wszystko co spotka na swej drodze.
Efekt:
Wymagania: Ogień + Powietrze
Użycie:
MOŻNA UCZYĆ SIĘ MAKSYMALNIE JEDNEJ MODLITWY/ZAKLĘCIA/TECHNIKI NA TYDZIEŃ!!
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach