Techniki Neko - Shōnen ( 猫 - 少年 )
Sro 28 Mar 2012, 09:34
Techniki Grupy Pół-Zwierz
- UGRYZIENIE, 11.04.2012:
- Ugryzienie
Opis: Proste, zwykłe banalne ugryzienie ostrymi zębiskami.
Efekt: Atak*1.1=DMG
Pobór: -10 MP
Wymagania: 2 lvl, 5 siły.
Użycie: 3 razy na walkę co 2 tury
- ZWIERZĘCY INSTYNKT, 04.05.2012:
- Zwierzęcy Instynkt
Opis: Zwierzęce instynkty pobudzają się, postać staje się szybsza dzięki czemu może uniknąć ataku.
Efekt: Unik poprzedniego ataku przeciwnika
Pobór: -50 MP
Wymagania: 5 lvl, 10 szybkości.
Użycie: Raz w walce.
- PRZYWOŁANIE, 07.06.2012:
- Przywołanie
Opis: Dzięki tej technice jesteśmy w stanie przywołać stado zwierząt, które jest mu posłuszne. (Zależy z jakiej połówki zwierzęcia się składa. Jeśli kota - przywołuje koty, jeśli lwa - lwy.)
Efekt: Przez dwie tury zwierzęta są nam posłuszne. Dzięki temu mamy dodatkowo *1,2 do każdego ataku.
Pobór: -25 PE
Wymagania: 3 lvl.
Użycie: Raz na turę
Techniki Wspólne:
- CEALESTIS AEQUALITER, od początku gry:
- 5. Cealestis Aequaliter (Niebiański Sprint)
Opis: Dzięki tej technice atak szybki jest naprawdę szybki, gdyż wojownik porusza się niemalże z prędkością światła.
Efekt: Zwiększa atak szybki o 30%
Wymagania: 4 lvl, 15 Skupienie
Użycie: 2 razy w walce
- WYCZUWANIE, 24.04.2012:
- 1. Wyczuwanie
Opis: Dzięki temu nasza postać jest w stanie stwierdzić za pomocą jedynie swoich zmysłów gdzie znajduje się dana osoba. Ponadto, możemy także określić z jakiej rasy pochodzi. W rozwiniętym stadium tego zaklęcia możemy ukryć swoją manę.
Poziom I
Efekt: Wyczuwanie rodzaju i ilości many.
Wymagania: 4 lvl, 10 Skupienie
Użycie: Ile się chce, kiedy się chce.
- TEMPUS SLOWDOWN, 17.07.2012:
- 5. Tempus Slowdown
Opis: Spowolnienie czasu, umożliwiający pewny unik.
Efekt: Darmowy Unik
Wymagania: 7 lvl, 26 Skupienie
Użycie: Raz w walce
Techniki Własne:
- BŁYSK, 04.09.2012:
- Błysk
Opis: Cealestis Aequaliter (Niebiański Sprint) jest techniką ofensywną, Jednak Neko nauczył się przekraczać granice postawioną przez twórców tej techniki. Używając Niebiańskiego Sprintu, Neko skupia się na jednym celu używając 2x szybszego ruchu niż normalnie. Technika ta jednak nie służy do ataku bezpośredniego na przeciwnika. Dzięki Błyskowi Neko jest w stanie obronić swoich towarzyszy przed atakiem w jednej rundzie na walkę. Jednak prędkość z którą wtedy porusza się Neko, rani jego ciało.
Efekt: w Jednej Turze na całą walkę, Neko poświęca swoje zdrowie aby ocalić max czterech towarzyszy przed (już wykonanym) atakiem przeciwnika. Koszt za ocalenie osoby = 5% PŻ i 10 MP
Wymagania: Neko, Lvl 10, 45 zręczności
Użycie: Raz na walkę
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach