- GośćGość
Technika Neko (Błysk)
Nie 27 Maj 2012, 09:18
Błysk
Opis: Cealestis Aequaliter (Niebiański Sprint) jest techniką ofensywną, Jednak Neko nauczył się przekraczać granice postawioną przez twórców tej techniki. Używając Niebiańskiego Sprintu, Neko skupia się na jednym celu używając 2x szybszego ruchu niż normalnie. Technika ta jednak nie służy do ataku bezpośredniego na przeciwnika. Dzięki Błyskowi Neko jest w stanie obronić swoich towarzyszy przed atakiem w jednej rundzie na walkę. Jednak prędkość z którą wtedy porusza się Neko, rani jego ciało.
Efekt: w Jednej Turze na całą walkę, Neko poświęca swoje zdrowie aby ocalić max czterech towarzyszy przed (już wykonanym) atakiem przeciwnika. Koszt za ocalenie osoby = 5% PŻ i 10 MP
Wymagania: Neko, Lvl 10, 45 zręczności
Użycie: Raz na walkę
Opis: Cealestis Aequaliter (Niebiański Sprint) jest techniką ofensywną, Jednak Neko nauczył się przekraczać granice postawioną przez twórców tej techniki. Używając Niebiańskiego Sprintu, Neko skupia się na jednym celu używając 2x szybszego ruchu niż normalnie. Technika ta jednak nie służy do ataku bezpośredniego na przeciwnika. Dzięki Błyskowi Neko jest w stanie obronić swoich towarzyszy przed atakiem w jednej rundzie na walkę. Jednak prędkość z którą wtedy porusza się Neko, rani jego ciało.
Efekt: w Jednej Turze na całą walkę, Neko poświęca swoje zdrowie aby ocalić max czterech towarzyszy przed (już wykonanym) atakiem przeciwnika. Koszt za ocalenie osoby = 5% PŻ i 10 MP
Wymagania: Neko, Lvl 10, 45 zręczności
Użycie: Raz na walkę
- GośćGość
Re: Technika Neko (Błysk)
Nie 27 Maj 2012, 10:47
PŻ = HP
PM = MP
To takie dwa szczegóły, bo po prostu trzeba dostosować jednostki do forum w jednej skali, żeby była jasność
Czyli ta technika ratuje skórę innym kosztem swoim, tak? Nieźle charytatywnie, ale dałbym ograniczenie tej "dowolniej liczby towarzyszy" chociażby ze względu na fakt tego ile osób można w jednym ułamku sekundy ochronić. I Neko nie zasłoni w zupełności sobą towarzyszy, chyba, że wszedłby pod samą lufę.
Technika jest fajna, ale żeby nie była OP(=OverPower=PrzeKoksowana) dałbym ograniczenie do czterech osób, albo do sześciu przy stracie 55% HP (PŻ). Nie wiem jak inni, to tylko moje zdanie. Zawsze możesz spróbować negocjować
PM = MP
To takie dwa szczegóły, bo po prostu trzeba dostosować jednostki do forum w jednej skali, żeby była jasność
Czyli ta technika ratuje skórę innym kosztem swoim, tak? Nieźle charytatywnie, ale dałbym ograniczenie tej "dowolniej liczby towarzyszy" chociażby ze względu na fakt tego ile osób można w jednym ułamku sekundy ochronić. I Neko nie zasłoni w zupełności sobą towarzyszy, chyba, że wszedłby pod samą lufę.
Technika jest fajna, ale żeby nie była OP(=OverPower=PrzeKoksowana) dałbym ograniczenie do czterech osób, albo do sześciu przy stracie 55% HP (PŻ). Nie wiem jak inni, to tylko moje zdanie. Zawsze możesz spróbować negocjować
- GośćGość
Re: Technika Neko (Błysk)
Nie 27 Maj 2012, 22:07
Jestem za tym, by pobór HP i MP zależał od ilości osób. Powiedzmy osoba=5%HP i 7%MP.
- GośćGość
Re: Technika Neko (Błysk)
Pon 28 Maj 2012, 00:38
Wiec resumując: Koszt za ocalenie osoby = 5% PŻ i 10 MP z ograniczeniem do 4 osób ale czy mógł bym jeszcze coś zmienić od siebie... mianowicie, technika "Błysk" mogła by być używana tylko na ataki opisane w poście poprzednim... czyli ataki które już zostały wykonane. Ocalenie od poprzedniego ataku przeciwnika, takie coś jak unik, ale w prezencie od Neko dla max 4 osób w jednej turze:)
Ps: szkoda że technik nie można upgradować. Błysk mógł być kolejnym poziomem Niebiańskiego Sprintu
Ps2: A i Błysk nie jest Techniką defensywną dla Neko. On sam nie może się ocalić.
Ps: szkoda że technik nie można upgradować. Błysk mógł być kolejnym poziomem Niebiańskiego Sprintu
Ps2: A i Błysk nie jest Techniką defensywną dla Neko. On sam nie może się ocalić.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach