SeiShi
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Nono
Nono
Admin Twórca
Liczba Postów : 573

POSTAĆ:
HP:
Technika Nono 9tkhzk200/200Technika Nono R0te38  (200/200)
Mana:
Technika Nono Left_bar_bleue220/220Technika Nono Empty_bar_bleue  (220/220)
Strój: https://images.tinypic.pl/i/01010/72mou3qg8uic.png
https://seishipbf.forumpolish.com/t473-karta-postaci-shiyu-nono-

Technika Nono Empty Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:08
"75% Wolf"

Spoiler:

Opis: Jak to działa? Postać poświęca swoje ludzkie komórki pozwalając zapanować wilczej części w większym stopniu. Nie jest to w pełni przemiana w zwierzaka, ale coś w przybliżeniu do tego. Dzięki temu postać staje się silniejsza i wytrzymalsza na określony czas, jednak kosztem dużej ilości energii.
Ciało pokryte jest twardą kopułą z bliżej nieokreślonej masy stworzonej z energii, głowa staje się dobrze zakryta przez kask, a włosy i ogon stają się niematerialne, jakby były cieniem.
Efekt: Za jedną turę trzymania przemiany traci się 25% MP / Atak przeciwnika jest niwelowany o 20%, a nasz skuteczniejszy o 15%
Wymagania: Bycie mnąąą! (Albo pół-wilkiem jak moja postać, wtedy mogę nauczyć tego inną osobę) 13 lvl postaci.
Użycie: Raz w ciągu dnia (Według Seishi)


PS: Kon, możesz się tutaj wypowiadać ze względu, że Aaon ma mało czasu, a potrzebna jest opinia dwóch osób.


Ostatnio zmieniony przez Nono dnia Sro 30 Maj 2012, 20:02, w całości zmieniany 3 razy
Anonymous
Gość
Gość

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:11
No ja myślę, że utrata 25%MP/Tura, to za dużo, ale jak tam chcesz.
Poza tym, jak najbardziej ZA!
avatar
MG
Liczba Postów : 200

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:32
Mi się wydaje to prze koksowane... rzeczywiste utrata 25% Mp na turę jest bardzo dużą... Ale biorąc pod uwagę profity.... To za 25% Mp dostajesz 40% OGÓLNEGO BONUSU... Trochę moim zdaniem niezwykła przewaga nad innymi... zabierz choć te 5-10% bonusu z ataku przeciwnika i myślę że jest dobrze... Nie będę tylko wyszukiwał jakiś niedogodności w zaje*8istości i oryginalności mocy, dlatego właśnie ja pochwaliłem... Jak na razie twoja technika moim zdaniem daje najwięcej a zarazem zabiera najwięcej... Więc admini maja najlepsze techniki... Brawa za pomysłowość... tylko innych ludzi wyglądają moce dość marnie względem waszych...
Nono
Nono
Admin Twórca
Liczba Postów : 573

POSTAĆ:
HP:
Technika Nono 9tkhzk200/200Technika Nono R0te38  (200/200)
Mana:
Technika Nono Left_bar_bleue220/220Technika Nono Empty_bar_bleue  (220/220)
Strój: https://images.tinypic.pl/i/01010/72mou3qg8uic.png
https://seishipbf.forumpolish.com/t473-karta-postaci-shiyu-nono-

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:39
Zmieniłam niwelowanie ataku przeciwnika na 20%.

Jeśli technika jest dobra, musi też nieco więcej mocy zabierać by była zaakceptowana bez żadnego "ale". Taki ... trik...
avatar
MG
Liczba Postów : 200

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:49
To teraz proponuje zwiększenie LvL/u bo moc jest dość dobra jak na standard 10 LvL'u.... Pamiętam jeszcze ze podwyższaliście LvL aby poczekali na technikę a sami dajecie sobie tak aby moc używać już, teraz ,natychmiast....
Tydzien po 13 LvL'u i będzie gites...

Co du użycia powodzenia z kontrolą Very Happy
co do efektu max Trzy tury... Bo jakbyś zapatrzyła się na TEN czar, to unikałabyś używania jakichkolwiek innych Zaklęć, a tego nie chcemy...

Po takim czymś MUSZE ujarzmić swoją metalowa pięść i otworzyć ja mówiąc "za"
Nono
Nono
Admin Twórca
Liczba Postów : 573

POSTAĆ:
HP:
Technika Nono 9tkhzk200/200Technika Nono R0te38  (200/200)
Mana:
Technika Nono Left_bar_bleue220/220Technika Nono Empty_bar_bleue  (220/220)
Strój: https://images.tinypic.pl/i/01010/72mou3qg8uic.png
https://seishipbf.forumpolish.com/t473-karta-postaci-shiyu-nono-

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 19:57
Haha, niektórzy ustawiali sobie sami wyższy lvl na technikę z własnej woli i to był ich wybór. Razz

Hmmm... max trzy tury powiadasz... bardziej do procentów pasowałyby 4 (25% MP na turę, a cztery były już 100 procentem.)
Anonymous
Gość
Gość

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 20:06
Od 13stego levela. Utrata tyle many odbije się na tym, że efekt "wypali się" po 4 turach (do zera), więc uważam, iż to dość spory koszt, ale wystarczający. No i raz na walkę lub na jeden dzień SeiShi, takie moje zdanie, kto za? Razz
avatar
MG
Liczba Postów : 200

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 20:10
Dlatego 100% wydaje mi się idiotyczne... Bo to jest moc zjadająca całą mane idealnie... Więc co z innymi czarami? Używasz albo tego czaru albo innych? Mówię, że ten czar ograniczy w twojej postaci używanie innych... tak mi się wydaję... Ten ma największe profity... I 4 tury to wystarczająco aby wygrać walkę za pomocą tej mocy......
Po zastanowieniu mówię ok 4 Tury... 100% Energi... Co w twoim przypadku będzie nieopłacalne całkowicie...
I nadal jednak jestem za 13 LvL dla mocy
Nono
Nono
Admin Twórca
Liczba Postów : 573

POSTAĆ:
HP:
Technika Nono 9tkhzk200/200Technika Nono R0te38  (200/200)
Mana:
Technika Nono Left_bar_bleue220/220Technika Nono Empty_bar_bleue  (220/220)
Strój: https://images.tinypic.pl/i/01010/72mou3qg8uic.png
https://seishipbf.forumpolish.com/t473-karta-postaci-shiyu-nono-

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 20:31
Hmm... masz rację. To dam... taki dopisek. Że nie mogę używać tej mocy gdy mam poniżej 25% MP. Gut?
avatar
MG
Liczba Postów : 200

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 20:50
Nie musisz... To oczywiste że nie uzyjesz tego mając 24% MP.... Jestem juz ZA
avatar
NPC
Liczba Postów : 699
https://seishipbf.forumpolish.com/t402-karta-postaci-shiyu-kurash

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Sro 30 Maj 2012, 22:50
I ja
~Aaon
Sponsored content

Technika Nono Empty Re: Technika Nono

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach