Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:08
"75% Wolf"
- Spoiler:
Opis: Jak to działa? Postać poświęca swoje ludzkie komórki pozwalając zapanować wilczej części w większym stopniu. Nie jest to w pełni przemiana w zwierzaka, ale coś w przybliżeniu do tego. Dzięki temu postać staje się silniejsza i wytrzymalsza na określony czas, jednak kosztem dużej ilości energii.
Ciało pokryte jest twardą kopułą z bliżej nieokreślonej masy stworzonej z energii, głowa staje się dobrze zakryta przez kask, a włosy i ogon stają się niematerialne, jakby były cieniem.
Efekt: Za jedną turę trzymania przemiany traci się 25% MP / Atak przeciwnika jest niwelowany o 20%, a nasz skuteczniejszy o 15%
Wymagania: Bycie mnąąą! (Albo pół-wilkiem jak moja postać, wtedy mogę nauczyć tego inną osobę) 13 lvl postaci.
Użycie: Raz w ciągu dnia (Według Seishi)
PS: Kon, możesz się tutaj wypowiadać ze względu, że Aaon ma mało czasu, a potrzebna jest opinia dwóch osób.
- GośćGość
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:11
No ja myślę, że utrata 25%MP/Tura, to za dużo, ale jak tam chcesz.
Poza tym, jak najbardziej ZA!
Poza tym, jak najbardziej ZA!
- MG
- Liczba Postów : 200
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:32
Mi się wydaje to prze koksowane... rzeczywiste utrata 25% Mp na turę jest bardzo dużą... Ale biorąc pod uwagę profity.... To za 25% Mp dostajesz 40% OGÓLNEGO BONUSU... Trochę moim zdaniem niezwykła przewaga nad innymi... zabierz choć te 5-10% bonusu z ataku przeciwnika i myślę że jest dobrze... Nie będę tylko wyszukiwał jakiś niedogodności w zaje*8istości i oryginalności mocy, dlatego właśnie ja pochwaliłem... Jak na razie twoja technika moim zdaniem daje najwięcej a zarazem zabiera najwięcej... Więc admini maja najlepsze techniki... Brawa za pomysłowość... tylko innych ludzi wyglądają moce dość marnie względem waszych...
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:39
Zmieniłam niwelowanie ataku przeciwnika na 20%.
Jeśli technika jest dobra, musi też nieco więcej mocy zabierać by była zaakceptowana bez żadnego "ale". Taki ... trik...
Jeśli technika jest dobra, musi też nieco więcej mocy zabierać by była zaakceptowana bez żadnego "ale". Taki ... trik...
- MG
- Liczba Postów : 200
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:49
To teraz proponuje zwiększenie LvL/u bo moc jest dość dobra jak na standard 10 LvL'u.... Pamiętam jeszcze ze podwyższaliście LvL aby poczekali na technikę a sami dajecie sobie tak aby moc używać już, teraz ,natychmiast....
Tydzien po 13 LvL'u i będzie gites...
Co du użycia powodzenia z kontrolą
co do efektu max Trzy tury... Bo jakbyś zapatrzyła się na TEN czar, to unikałabyś używania jakichkolwiek innych Zaklęć, a tego nie chcemy...
Po takim czymś MUSZE ujarzmić swoją metalowa pięść i otworzyć ja mówiąc "za"
Tydzien po 13 LvL'u i będzie gites...
Co du użycia powodzenia z kontrolą
co do efektu max Trzy tury... Bo jakbyś zapatrzyła się na TEN czar, to unikałabyś używania jakichkolwiek innych Zaklęć, a tego nie chcemy...
Po takim czymś MUSZE ujarzmić swoją metalowa pięść i otworzyć ja mówiąc "za"
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 19:57
Haha, niektórzy ustawiali sobie sami wyższy lvl na technikę z własnej woli i to był ich wybór.
Hmmm... max trzy tury powiadasz... bardziej do procentów pasowałyby 4 (25% MP na turę, a cztery były już 100 procentem.)
Hmmm... max trzy tury powiadasz... bardziej do procentów pasowałyby 4 (25% MP na turę, a cztery były już 100 procentem.)
- GośćGość
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 20:06
Od 13stego levela. Utrata tyle many odbije się na tym, że efekt "wypali się" po 4 turach (do zera), więc uważam, iż to dość spory koszt, ale wystarczający. No i raz na walkę lub na jeden dzień SeiShi, takie moje zdanie, kto za?
- MG
- Liczba Postów : 200
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 20:10
Dlatego 100% wydaje mi się idiotyczne... Bo to jest moc zjadająca całą mane idealnie... Więc co z innymi czarami? Używasz albo tego czaru albo innych? Mówię, że ten czar ograniczy w twojej postaci używanie innych... tak mi się wydaję... Ten ma największe profity... I 4 tury to wystarczająco aby wygrać walkę za pomocą tej mocy......
Po zastanowieniu mówię ok 4 Tury... 100% Energi... Co w twoim przypadku będzie nieopłacalne całkowicie...
I nadal jednak jestem za 13 LvL dla mocy
Po zastanowieniu mówię ok 4 Tury... 100% Energi... Co w twoim przypadku będzie nieopłacalne całkowicie...
I nadal jednak jestem za 13 LvL dla mocy
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 20:31
Hmm... masz rację. To dam... taki dopisek. Że nie mogę używać tej mocy gdy mam poniżej 25% MP. Gut?
- MG
- Liczba Postów : 200
Re: Technika Nono
Sro 30 Maj 2012, 20:50
Nie musisz... To oczywiste że nie uzyjesz tego mając 24% MP.... Jestem juz ZA
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach