SeiShi
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Karta Al'a Empty Karta Al'a

Wto 17 Lip 2012, 01:56

Imię i nazwisko:
Setsuna Rezo aka. Seuru of the Zeros/ 0,1 (Zero One)

Rasa: Wojownik

Wiek: 22 lata

Wygląd: Avatar Codzienny w budowie (musze go narysować)

Avatar w zbroi (technika stworzenia):

Charakter: Chaotyczny Neutralny

Lokalizacja:
Nieopodal Kazan na szczycie wulkanu
Strona: Neutralność

Technika/Zaklęcie początkowa/we: Wybiera admin.

Historia postaci :

-Sztuka Ars Magus co to jest?Z przyjemnością ci opowiem ty który czytasz archiwa....

-Widzisz drogi czytelniku ponad 3,000 lat temu przed wydarzeniami które zmieniły nasz świat na to co widzisz , my ludzie nie dysponowaliśmy wiedzą jaką teraz dzierżymy, Magia była nam obca, tak jak część techniki jaką teraz mamy.

-Wtedy my Zerosi jeszcze nie istnieliśmy a egzystowały najróżniejsze klany wojowników, tych z bliskiego wschodu, dalekiego wschodu , bliskiego zachodu i dalekiego zachodu. Każdy z klanów dzielił się na jakieś rozgałęzienia posiadając własną filozofię i sztukę prowadzenia walki. Na przestrzeni czasów pozostali tylko potomkowie Asasynów, Wojowników pustyni, Samurajów, Ninja i Rycerzy. Każde z nich ciało udowodnić iż ich sztuki są najpotężniejsze, tak też zaczęli parać się technologią by zwiększyć swoje możliwości....

-Pomimo wyścigu zbrojeń efekty końcowe były niewystarczające i związku z tym frakcje postanowiły zjednoczyć się z podobnymi sobie sąsiadami aby wspólnie osiągnąć cel.W ten sposób w śród potężnych klanów Japonii zjawili się Asasyni , wojownicy walczący na pustyni zjednali się z rycerzami ,zaś przedstawiciele samurajskich rodzin doprowadzili do rozłamu spowodowanego różnicą poglądów i tak powstały dwa potężne klany. Pierwszy składał się z najznamienitszych wojowników ceniących sobie otwarta walkę twarzą w twarz i honor, zaś drudzy cenili sobie tajemnice, partyzantkę i wszelkie sposoby zwycięstwa. Zjednoczenie umożliwiło im jeszcze bardziej popchnąć rozwój techniczny do przodu dzięki zjednoczonej wiedzy i kulturze ,jednakże nie tylko technika została ulepszona ,również ich sztuka walki stały sie potężnymi hybrydami.

-Na przełomie lat klany zaczęły sięgać po coraz to bardziej absurdalne formy poszukiwania potęgi. Zasięgnęli wiedzy w mitach i legendach. Za pomocą kontaktów i koneksji odkryli iż magia istnieje jednakże wie o jej istnieniu niewielu a jeszcze mniej z nich potrafiło się nią posługiwać.Byli to w większości kapłani którzy czynili cuda poprzez modlitwy, pomimo tego żądne potęgi klany rozpoczęły nagonkę na duchownych. Każde klany pozyskały potrzebna wiedzę wykorzystując własne sposoby perswazji. Pierwsi z nich użyli narkotyków i anabolików by zmusić kapłanów do rozmowy bez wykorzystywania przemocy, zaś drudzy co opowiadać używali jak najbardziej bolesnych i dotkliwych sposobów na osiągnięcie celu.

-Mijały lata a jedynie co klany osiągnęły to w jaki sposób używać ów magii. Była to magia kapłańska skupiająca się na modlitwach do boga by ten spełniał cuda. Oczywiście modlitwy nic nie dawały prawdopodobnie ze względu na to czego się dopuścili przedstawiciele. Pewnego dnia naukowcy wojowników dokonali przełomowego odkrycia. Podczas modlitwy wydzielała się tajemnicza energia, której właściwości były nieznane. Oczywiście jak to naukowcy zaczęli energicznie badać tą moc i jak ją zogniskować. Połączone umysły różnych narodów doprowadziły do szybkiej ekspansji i odkrycia iż tą moc można kształtować według własnej woli, nadali jej nazwę Arcanum. Szpiedzy drugiego klanu donieśli o sukcesach wojowników i w związku z tym wykradli potajemnie wyniki badań by mogli pracować nad bronią opartą o odkrycia.

-Nauka i wiedza oparta na wykorzystywaniu Arcanum narodziła sztukę manipulacji energią i opracowywaniu nowych zastosowań dla niej. Nadano tej sztuce nazwę Ars Magus. To był wstęp do wyprodukowania pierwszej broni jakiej my Zerosi używamy, Armagusów.

-Ars Magus doprowadziło do wyprodukowania broni zdolnej absorbować Arcanum i manipulować energia wedle woli władającego orężem. Tą broń okraszono nazwo Armagus. Za pomocą Armagusów klany zaczęły władać magią wbrew woli bogów. Armagusy nie tylko miały postać oręża ,ale jak i również pancerzy, które pozwalały bezpośrednie użytkownikom korzystać z określonych rodzajów magii jednakże to opracowano dopiero podczas wielkiej wojny.

-Przyszedł koniec wyścigu zbrojeń ,a klany związały się krwawą bitwą ,powodując ogromne straty po obu stronach jak i ostateczne rozbicie klanów. Oba klany przestały istnieć ... do czasu. Gdy nadeszła wielka wojna podczas której udział wzięło niebo i piekło, oba klany zebrały się ponownie by chronić ludzkość, jednakże w pojedynkę byli zbyt słabi by stawić opór przeciwnikom ,dlatego też połączyli siły by razem zwalczać nieprzyjaciela. Połączona wiedza sztuk walk, taktyk i Ars Magus doprowadziła do powstania potężnych form walki jak i jeszcze potężniejszych Armagusów w tym zbroi które pozwalały utylizować magię walczącym ludziom. Mimo to po bitwie niewielu z przedstawicieli klanów przeżyło oba klany zostały sprowadzone do Zera.

-Zebrani wojownicy stworzyli wspólnie jeden klan i w ten sposób powstaliśmy my Zerosi, nazwa pochodziła iż powstaliśmy z kompletnego Zera do którego nas sprowadzono. Zebraliśmy wiedzę Ars Magus i ukryliśmy się wraz z naszą wiedza. Jednakże na tle tysiącleci, wpływu istot niebiańskich jak i piekielnych oraz ciągła prace przy Armagusach wystawiająca nas na działanie Arcaneum zwanego przez te istoty Maną rozwinęła w nas zdolność władania magią bez potrzeby Armagusów ,jednakże my Zerosi poprzez naukę zaczęliśmy rekrutować podobnych nam wojowników o magicznych mocach wypracowaliśmy zdolności które pozwalały nam tworzyć własne armagusy z czystej many dostosowane do naszych potrzeb i sposobów walki, opracowaliśmy wiele niesamowitych i potężnych zdolności niestety podczas 3,000 lat prastarzy i pierwsi Zerosi ukryli najpotężniejsze sekrety klanu gdyż były zbyt groźne dla Klanowiczów ich moc bardzo korumpowała ,pomimo że niewielu było w stanie ją opanować i posiąść. Nawet ja Kronikarz Haru Togan zdołałem się tylko tyle dowiedzieć. Już od ponad 100 lat nie narodził się 100% Zeros który byłby wstanie opanować prawdziwe sekrety klanu, ale skoro to czytasz to znaczy że byłeś w stanie odpieczętować zwój kroniki naszego klanu, a pieczęć mógł zdjąć tylko czystej krwi Zeros, tak by nikt zrzeszony z poza naszej linii krwi nie mógł wykorzystać tej wiedzy dla siebie.

-Przekazuje ci tą wiedzę chłopcze wraz z innymi tajemnymi technikami i wiedzą które udało mi się zgromadzić specjalnie na twoje nadejście, wykorzystaj tę mapę i zwoje zawarte w skrytce którą wskazuje mapa, aby ludzie czuli się bezpieczni w swoich domach w tej pozornie bezpiecznej erze rozkwitu ludzkości.Powodzenia...

Młody chłopak zwinął zwój, po czym westchnął głęboko zdając sobie sprawę czemu od samych narodzin rodzice zabrali go w ciche miejsce o nazwie Kazan i uczyli go tych wartości, które i tak do dziś w dużej części uważa za durne farmazony.Mimo to sztuka której został nauczony i wiedza która mu została przekazana, w pewnym stopniu napawała go satysfakcją, zwłaszcza że jego życie zapowiada się na bardzo interesujące w przeciwieństwie do innych szarych jednostek. Setsuna ponownie westchnął głęboko powoli domyślając się czemu jego rodzice jak i nauczyciel kazali mu zawsze używać drugiego imienia Seuru. Ruszywszy w drogę kierując się mapą zastanawiał się cały czas czemu zawsze podczas nauki sztuki walki jak i rzemiosła nazywano go Zero-One. Wzruszywszy ramionami uznał ze stary pierdziel czuł sie lepiej nazywając go w ten sposób, chłopak staną na chwile patrząc przed siebie, wyglądało na to że mapa prowadziło go w kierunku wulkanu.Seuru ruszył ponownie przed siebie łaknąc sekretów jakie mogą na niego tam czekać......

-Jeżeli jesteście ciekawi innych rzeczy na temat chłopaka to czemu nie zapytacie jego osobiście?

Statystyki:

Siła Ataku: 3
Zręczność: 0
Wytrzymałość: 5
Skupienie: 2
HP: 50
MP: 20

Karta gotowa do oceny acz Avatar zrobie z czasem (w najgorszym wypadku zastosuje zastępczy [Yuu Kanda])
Anonymous
Gość
Gość

Karta Al'a Empty Re: Karta Al'a

Wto 17 Lip 2012, 14:54
Ładna historia, albo kronika raczej.

Błędy:
(nie znaczne, ale jednak)
  1. znaki interpunkcyjne (kropka, przecinek) stosujemy w kolejności [słowo] (przecinek/kropka) (spacja) [słowo]
  2. w liczbach stosujemy: przecinek przy ułamkach i kropkę przy dużych liczbach


Musze trochę powymyślać, bo pod wrażeniem jestem.


AKCEPT ode mnie. hm.. na start dostajesz Scutum.


Ostatnio zmieniony przez Assassi dnia Sro 18 Lip 2012, 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Nono
Nono
Admin Twórca
Liczba Postów : 573

POSTAĆ:
HP:
Karta Al'a 9tkhzk200/200Karta Al'a R0te38  (200/200)
Mana:
Karta Al'a Left_bar_bleue220/220Karta Al'a Empty_bar_bleue  (220/220)
Strój: https://images.tinypic.pl/i/01010/72mou3qg8uic.png
https://seishipbf.forumpolish.com/t473-karta-postaci-shiyu-nono-

Karta Al'a Empty Re: Karta Al'a

Wto 17 Lip 2012, 15:21
To samo co Assassi. W postach nie dam żyć jak nie będziesz dodawał spacji po kropce czy przecinku. A orty to już w ogóle. Very Happy

Cóż. Mi się podoba. Ode mnie Akcept.
Sponsored content

Karta Al'a Empty Re: Karta Al'a

Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach